Fantazik Deli

Fantazik Deli


Selam ben olaya istanbuldan katılıyorum olaya adım berkay. Vıdı vıdı yapıp başınızı sikmenin alemi yok. Ben küçüklüğümden beri kendimden aka abilerle takıldığım için tam bir fırlama yetiştim… Allaha şükür azcok yakışıklılık vermiş onunda avantaşlarıyla kızlala manyak iyi gecinirim.



Ama her vakit ben piclik yapar kızları ne yapar ne fiyat kündeye getiririm. Dediğim gibi tam bir picim anlıyacağınız. Herneyse birgün tekrar böle ayarladığım kızın biriyle buluşcaz taksim’de the marmara otelin öününde akşam saat 19:00 randevu aldık. Oradan beşiktaşta arkadaşlarda takılacaktık sabaha kadar…



Ben biraz erken gittim buluşma yerine. otelin köşesinde bekliyorum, kızla buluşcazya, birazcıkta karizmayız havada çılgın soğuk. Birde akşam saati bekliyorum ama o sırada ertafı kesiyorum. Istanbulda oturanlar bilir taksime çılgın hatunlar düşer. Neyse onları kesiyorum, önümde full kara bir megane coupe camlar tamamen kara bir otomobil durdu. Ben vay mına koyim arabaya bak falan derken cam açıldı. Içerde taş bir karı üzerinde gördüğüm kadarıyla manyak bir mini var, tabi ben derhal bacaklara odaklandık memeler mi? Taş..



Neyse pardon dedi, ben başladım sağıma soluma bakmaya. Benden diğer orada bekleyen kimsede yok. Parmakla kendimi göstererek benmi dedim. Senden diğer birmi varmı orada dedi. Buyrun dedim. Gelmiyormusun dedi, ben daha olayı çakmadım anlamadım falan diyorum, e hadi gelmiyormusun genç falan diyor. Bu arada hatun 30 yaşlarda, ben hala abzut abzut bakıyorum. O sırada tabi bizim bozukluk giderildi arabanın arkaya baktıum kimse yoktu yalnızdı. Havada soğuk atladım bakalım ne olcak diye. Arabaya bindim, tanıştık yanakla dudak arası biryerden bir öpücük attı. Ben tabi ucuyorum. Neyse benim dilim tutuldu, hatun bişeyler soruyor ama nerde yanıt veremiyorum ki birde pot kıramamk için zor tutuyorum kendimi…



Neyse devinim ettik arabayla. Beşiktaş istikametine devam ediyoruz. Benim aklıma lan acep bizim hatun bize oyunmu ediyor, bekledim ne olcak diye. Bu arada muhabbete devam ediyoruz. Nelerle ugraşıyorsun falan diyor. Derken bizim arkadaşların evi geçtik. Ben buulama başladım uylan karıya vurcaz diye bize vurmasınlar falan derken neyse sahilde bir apartmanın önünde durduk. Arabadan indik ama tavırları sanki sikişmek değilde dost olmak gibi gözüküyordu. Bende iş çıkarmı çıkmazmı diye düşünüyorum. O sırada eve daldık, ev değil kutsal villa. Apartman dairesinden diğer herşeye benziyor. Sordum senden diğer kimse kalıyormu. Diye ailesi izmirde yaşıyormuş o burada kalıyormuş. Babasının tatil köyü falan varmış. kız ne çalışıyormuş nebişey paso nakit harcıyormuş…




Kızın meğerse tiki varmış…


Bu arada bizim kızı çoktan ektim, eve bile gtmiştir belki, sikimde değil zaten, bu hatunla olacağımı düşündükçe aklım başımdan gidiyor zaten. Evi gezdirdi sonra beni salona oturttu, bira getirdi. Biraları içerken kız yavaş yavaş olaya girmeye başladı ama vaka süper. Ev spot ışıklarla aydınlatılıyor, anlıyacağınız tam bir fantezi evi. Neyse tam ön sevişmeye girdik agalar kızın meğerse tiki varmış.



Kızın biyerine dokunuyom kız gülmeye başlıyo bir türlü olaya giremiyoruz. Ben en sonunda sinir olduk. Dedim ben giriyom olaya. kız dedi fantezi yapalım sen beni soy bende seni. Ok dedim kucağıma oturuttum. Üzerinde boğazlı kazak vardı onu bir çıkardım çıkarmaz olaydım göğüsleri suratıma tokat gibi çarptı sütyen yoktu. Altında ben göğüs uçlarını yalıyorum kız başlamazmı gülmeye. Ne oldu dedim, içim bir hoş oldu gıdıklandım dedi. Ben tabi ya sabır çekiyorum olaya devam ediyorum. kızı koltuğa yatırdım, eteğini çıkarmadan atından tangasını cıkartıp klitorsi sismiz hafistende nemlenmişti tam yalamaya başladım kız bu sefer kahkaha atmaya başladı.



Dalgamı geçiyor amına köyim dedim içimden, harbiden güldürü ya. Neyse ben dayanamadım benim olayı cıkarttırdım ortaya. Hafif yalamaya başladı sonra birkaç dakika geçmedi tekrar gülmeye başladı bu. Ben sinir oldum şimdi niye gülüyorsun dedim. Küçük dilime geldi gıcıklşandı o yüzden dedi. Nerdeyse delircem. Neyse ben dayanamadım bunu kucağımda döşek odasına götürüyorum, kız hala gülüyor. Artık karar verdim kız kati kaçık, akıllı bir insan bunu yapmaz.



Neyse yatağa attım bunu benim kobrayı tekrar ağzına verdim, kaldırdı bizimkini. Amından içeri yacaş yavaş sokmaya başadım bu hem ohh ahh diyor bir yandanda gülüyor. Niye gülüyorsun dedim, aklıma gülünç bişey geldi dedi…



Aga nerdeyse delircem. kız taş ama biboka yaramaz. Allahım benim kızla yatsam daha zevkli ourdu herhalde. Neyse olaya devam ettik ama heralde hayatımda yaşayacağım en kötü deneyimdir bu. En sonunda oda boşaldı bende kurtuldum derken arkadanda istiyorum diye tutturdu. Bende ulan dedim amcıktan alırken bu kadar vukuatlı geçti birde götten girersek heralde bunu öldürürüm dedim ama neyse dayanamayıp tekrar devam ediyoruz. Bu krem getirdi ben sürdüm hem götüne hemde benimkine sürdüm. Sordum daha evvel hiç arkadan aldınmı diye hayır dedi. Dünya başıma yıklılmıştı, yandık diyordum.



Sonra yavaş yavaş sokmaya başladım. Tekrar gülecek diye beklerken bir baktım bunda ses nefes yok. Başını içeri bir soktumn bunu sesi soluğu kesildi. Ne ohh ne ahh yok çıt çımıyor. Lan dedm öldürdükmü baktım yavaş yavaş kalçalarıın kıvırıyor bu. Ulan dedim ben bana yaptıklarının acısını cıkartmazmıyım. Bir yüklendim dibini buldum. kız az daha bayılıyordu. Çıkar diye yalvarıyor ben devam ediyordum. Istemiyorum çek şerefsiz falan birsürü küfürler etti yok dedim.



Bu kaçmaya çalışıyor resmen bırakmıyorum. Benimde yavaş yavaş canım acımaya başlamıştı. Herneyse boşaldım sonunda ama kız yerinde kımıldayamadı. Bir baktım döşek kan oldmuş kötü tırstım ama neyse sonra banyoya gittik beraber. Ben bunun kıçını temizliyorum bu salak tekrar başlamazmı gülmeye nasıl korkun ama bana bişey oldu diye. Ya sabır çektim, ben gidiyorum dedim. Ya sabır çektim üstümü giyindim. Tam çıkarken zarf gibi bişey sıkıştırıdı. Bu ne dedim. O senin hakkın alın terin dedi. Tekrar gülmeye başladı tekrar beklerim falan dedi bu. Ben sesimi çıkarmadan kapıdan cıktım bu koştu hayalarıma bir sarıldı koparacak sandım. Bırak diyorum manyağa bırakmıyor. Başladı tekrar gülmeye ondan sonra tokatladım kaçtım. Dışarıda verdiği zarfı bir açtım aga içinde 100 milyona yakın para, birde kartı vardı.



Şimdi anlıyorum sebep bu çılgın karının erkek arkadaşı yok. Varsa bile delirmiştir… Allah cümlemizi bölelerinden korusun. Benim hatun mu? Onu tekrar kandırıdım, barıştık. Dedim size, ben picin biriyim… 🙂